15 listopada 2014

Troszkę o mnie.

Hej miśki :)
Bardzo dziękuję za pytania, które zostawiliście pod poprzednim postem. Zgodnie z obietnicą teraz na nie odpowiem.





1. Jak masz na imię ?
Kalina ;)

2. Ile masz lat ?
19

3. Od kiedy interesujesz się k-pop'em, Japonią czy Koreą ?
Japonią zainteresowałam się będąc w 4 klasie szkoły podstawowej. Wtedy zaczęło się od anime, mang itd. Jak poszłam do gimnazjum i troszkę zmądrzałam zainteresowała mnie również kultura Japonii oraz zwyczaje mieszkających tam ludzi.
Zamiłowanie do Korei i k-pop'u zaczęło się gdy poszłam do liceum. Wtedy natrafiłam na fb na dziewczynę, która słuchała tej muzyki i weszłam w udostępniony przez nią link (Super Junior-"Sorry Sorry") i tak to się właśnie wtedy zaczęło. Wcześniej byłam osobą słuchającą rocka i gdy wkręcił mi się k-pop byłam przerażona "Boże,dlaczego ja tego słucham?", "Przecież to nie moje klimaty." itd.,ale teraz baaardzo się cieszę,że zmieniłam gusta muzyczne, bo k-pop polepszył moje życie :)

4. Jak Ty to robisz,że tak często wstawiasz opowiadania ? Skąd bierzesz na to czas ? Skąd aż tyle pomysłów ?
To Wy podsyłacie mi paringi, z którymi chcecie coś przeczytać i bardzo ułatwiacie mi tym sprawę. Kładąc się do łóżka, kąpiąc się czy jadąc tramwajem zastanawiam się i tworzę w głowie sytuacje, w jakich te osoby mogłyby się znaleźć. Gdy już mam ułożoną, gotową historię siadam do laptopa i w mgnieniu oka przelewam to na bloga. Gdy mam wenę i pomysł, opowiadanie pisze się praktycznie samo;) A skąd mam aż tyle pomysłów ? Szczerze mówiąc sama nie wiem...czasami piszę historie, w których chciałabym się sama znaleźć, czasem są to sytuacje zaobserwowane wśród znajomych czy na ulicy podpatrzone od zupełnie przypadkowych ludzi. Ale najczęściej jest to mój wymysł, który tworzę w wolnych chwilach w trakcie dnia.

5. Jaki jest twój ulubiony paring i zespół ?
Tego jest baaardzo dużo.
Jeśli chodzi o zespoły to mam multum ulubieńców. Wszystko zaczęło się od Super Junior, więc jak dla mnie jest to zespół numer jeden. Ale z czasem zaczęłam poznawać coraz to więcej zespołów, które również przypadły mi do gustu. Są to m.in.:
~VIXX
~EXO
~Topp Dogg
~B1A4
~BTOB
~B2ST
~JJCC
~Mad Town
~Infinite
~M.pire
Słucham również Block B, B.A.P, BTS, Boys Republic czy GOT7.
Jeśli chodzi o ulubiony paring...chyba na zawsze będzie to HunHan. Ale uwielbiam też Hyuka i Hongbina czy Hansola i B-joo.

6. Jakie masz marzenia ?
Moim głównym marzeniem jest skończenie studiów i wyjechanie do Korei. Tam chciałabym pracować ze znanymi ludźmi jako dietetyk (gdyż kierunkiem jakim studiuję jest właśnie dietetyka).
Ale poza tym jednym, najważniejszym mam również masę innych marzeń, np. spotkanie swoich idoli czy to podczas fanmeeting'u czy koncertu. Chciałabym poznać przeznaczoną mi tzw. drugą połówkę i przeżyć z tym kimś historię jak z filmu. Marzy mi się oczywiście pełne zdrowie i dostatnie życie dla mojej kochanej rodzinki, za którą po wyjeździe do Krakowa okropnie tęsknię ;) I szczerze mówiąc od zawsze marzyłam o spokojnym świecie, pozbawionym złych ludzi, biedy czy przemocy....to chyba takie moje podstawowe marzenia.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bardzo dziękuję za pytania. Wieczorem bądź jutro postaram się dodać opowiadanie z Ronem i HighTop'em z BIGFLO.
Buziaki ;*


7 komentarzy:

  1. Mino , że Lulu już nie ma w EXO to Hunhan nadal będzie OTP mojego życia . Tak samo lubię Hongbina i Hyuka oraz Hansola i B-Joo , oprócz tego nadal jestem za Baekyeol (czy jak kto woli Chanbaek , zgiń Taeyeon) , Suho i Chen , Donghae i Eunhyuk ( pierwszy paring jaki shippowałam w kpop) , Tao i Kris , Jr i Ren . Jeszcze trochę by się tego znalazło . A zespoły , pierwszym jaki poznałam również było Suju tyle że piosenka No Other , jedne z moich ulubionych to EXO, B.A.P, TOPP DOGG , BTS , Nu'est (na którzych koncert jadę) słucham większości , które wymieniłaś .
    I mam pytanie , mógłbyś wymienić swoich biasów z tych zespołów i czy masz UB ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. VIXX (Hyuki <3 )
      EXO (Luhan)
      Topp Dogg (B-joo i Kidoh)
      B1A4 (CNU i Jinyoung)
      BTOB (Sungjae)
      B2ST (Dujun)
      JJCC (E.co i Sancheong)
      Mad Town (Jota,Buffy, Moos i Daewon hah)
      Infinite (Sunggyu)
      M.pire (Haru i Jerry)
      A moim UB jest Siwon z Super Junior <3 :)

      Usuń
  2. Odkąd poznałam twojego bloga, moje życie troszkę się zmieniło. Nie powiem, inaczej teraz patrzę na związki między kobietą, a mężczyzną, ale to nieistotne ;) Tak naprawdę, nie wiem co bym bez niego zrobiła :D Z tego co przeczytałam, rysuje mi się w głowie obraz ciepłej, pogodnej osoby, mającej bardzo wybujałą wyobraźnię. Moim zdaniem zaczyna powolutku brakować takich osób, ale na razie, puki takowe jeszcze mamy, trzeba się cieszyć ! :3 No cóż . . . nie pozostaje mi nic innego jak życzyć ci spełnienia marzeń, i kiedy już zostaniesz dietetykiem Siwon'a, będziesz mieć na koncie kilka książek, kochającego męża i dzieci, będę mogła u Ciebie się przespać, kiedy, zdesperowana, będę czekać na mojego kochanego T.O.P'a wychodzącego z jakiegoś klubu ;3 ____________________________________________________________________

    Znasz może zespół HOTSHOT ? Oni również mieli niedawno Debiut :3 Jeśli będziesz miała czas ( i chęć ) możesz sobie ich sprawdzić, czy ci podejdą ;) https://www.youtube.com/watch?v=B9s2N7d2aLY ____________________________________________________________________

    Myślałaś kiedyś nad założeniem e-mail'a, na którego twoi czytelnicy będą mogli podsyłać pomysły ? Nie mogę powiedzieć, że twoje opowiadania są monotonne, ale wniosłoby to troszkę nowości :D No chyba że taki już istnieje, a ja znowu nic na ten temat nie wiem T.T Dużo, dużo, dużo weny i szczęścia, kochana ! <3 Fighting !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za takie ciepłe słowa ;*
      Jeśli chodzi o maila, pomyślę nad tym, bo powiem Ci,że to bardzo dobry pomysł :)

      Usuń
  3. Mogłabyś napisać opowiadanie z B2st?

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz napisać opowiadanie z BigBang i Se7en?

    OdpowiedzUsuń
  5. Też przeczytałambym coś o se7enie i najchętniej T.O.P

    OdpowiedzUsuń