27 marca 2014

ChanYeol & Zelo




              EXO Show Time dobiegło końca. Siedzieliśmy w garderobie i czekaliśmy na zespół, który miał zająć nasze miejsce poprzez posiadanie własnego programu. Siedziałem na kanapie oparty o Krisa i bawiłem się telefonem.
- Jak myślicie, kto to będzie ?- zapytał Luhan, który zrobił sobie przerwę w całowaniu maknae.
- Pewnie ktoś z SM.- odpowiedział mu Kris przeczesując przy tym moje brązowe włosy.
- Może Super Junior ?
- Żartujesz sobie ? Za starzy są. SM pewnie niedługo ściągnie ich na ziemię. - Kris był stanowczy i zawsze szczery.
- Ładnie życzysz kolegom. -pokręcił głową Xiumin i wtulił się w ciało swojego chłopaka-Laya.
- Dobra czego przeżywacie ? Przyjdą i wszystko się okaże. - po słowach SuHo drzwi otworzyły się i do sali wszedł Bang YongGuk. Za nim wszedł Himchan i reszta zespołu B.A.P.
- Już myślałem, że nigdy nie skończycie nas obgadywać.- lider uśmiechnął się i spojrzał na zdezorientowane twarze członków EXO.
- To....to wy macie nas zastąpić ? Z jakiej racji...- D.O wyglądał na bardzo zdziwionego o czym świadczyły szeroko otwarte oczy, większe niż zwykle.
- A dlaczego nie ? Wytwórnia nas tu przysłała żebyście nam dali kilka wskazówek. - odpowiedział Dae, a jego usta uformowały się w cwaniacki uśmiech.
- Wasza wytwórnia kazała się spotkać dwóm odwiecznym wrogom...- od zawsze rywalizowaliśmy z B.A.P pod każdym względem...i zawsze wychodziło nam to na dobre...
- A czy musimy się bez przerwy kłócić ?...Jak dzieci.- wszystkie oczy spojrzały na wysokiego, niewinnie wyglądającego maknae B.A.P- Zelo.
- Zeloś...daj nam to załatwić.- odpowiedział Bang i wyprosił 18-latka z sali.
- Dobra, ja skoczę do kibla, a wy to załatwcie.- rzuciłem i wyszedłem za chłopakiem. Zelo stał przy automacie z napojami i płakał jak bezbronne dziecko.
- Młody nie płacz.- uśmiechnąłem się i kopnąłem w automat, z którego natychmiast wypadła puszka coli. Podniosłem napój i wręczyłem go dzieciakowi.
- Naprawdę musimy ciągle prowadzić ze sobą wojnę ?-zapytał wycierając oczy. Mimo, że był klocem mojego wzrostu w jego duszyczce wciąż tkwiło małe, bezbronne dziecko. Westchnąłem i otworzyłem mu colę.
- To Kris, SuHo i Bang ustalają zasady. A my jak te konie z klapkami na oczach musimy się ich słuchać. 
- Ale to nie ma sensu...nie widzisz tego ?
- Myszko, a co my możemy z tym zrobić ?
- Myszko ?- Zelo zaczerwienił się i spojrzał mi w oczy.
- No...myszko...zawsze mówię tak do...no..młodszych.- uśmiechnąłem się i przeczesałem jego blond loczki.
- Aa....no tak właśnie myślałem.
- Ta... dobra...wracamy do chłopaków ?
- Jakoś nie mam ochoty...- chłopak spuścił głowę. Z jego ust wydobyło się ciche beknięcie. Uśmiechnąłem się pod nosem i udałem,że tego nie słyszałem, po to by nie zawstydzać chłopaka.
- Chryste przepraszam...
- Hm ? Za co ?
- A....w sumie to...nie już nic.- widać było, że moja postawa była słuszna, bo dodała Zelo pewności siebie.
- Dobra Zeloś... chodź do chłopaków.
- Yhym...jest jakoś dziwnie cicho...może się tam pozabijali. 
Uśmiechnąłem się i złapałem go za rękę.
- Mogę cię o coś zapytać ?
- No pewnie.
- Ty... ty i Bang jesteście razem ?
- Em.... co ?...Dlaczego tak myślisz ?- Zelo wyglądał na naprawdę zdziwionego tym pytaniem.
- No tak słyszałem...to wiesz...wolałem się upewnić.
- A, no okej....A po co ci to wiedzieć ?
Nie wiedziałem, co mu odpowiedzieć. Przycisnąłem nastolatka do ściany i zacząłem go delikatnie całować. Moje dłonie w tym czasie głaskały jego szczupłą, delikatną talię. Zelo z początku nie wiedział co robić. Jednak po chwili jego język poszedł w ruch i zaczął odwzajemniać moje pocałunki. Był taki słodki i niewinny. Jego ręka zjechała przez całą moją klatkę piersiową do mojego krocza i zaczęła je nieśmiało masować. Łatwo się podniecam, więc mój członek automatycznie stwardniał. 18-latek uśmiechnął się i zaczął rozpinać mi spodnie. Nagle poczułem uderzenie w plecy.
- Zostaw go pajacu.- poczułem jak ktoś ciągnie mnie za ramie. Odwróciłem się i zobaczyłem stojącego za mną Banga.
- Słucham ?
- Zostaw go, nie dociera ?- lider B.A.P popchnął mnie na ścianę i przydusił do niej swoim ciałem.
- Stary wyluzuj. - z sali wyszedł zaniepokojony Kris.
- Nie wtrącaj się.- warknął YongGuk i uderzył mnie w brzuch.
- Hyung co ty robisz ?!- krzyknął Zelo,a po jego bladych policzkach spłynęły łzy. - Zostaw go !
- JongUp zabierz go stąd. 
Up złapał zapłakanego chłopaka za rękę i wyprowadził go z wytwórni.
- Bang kurwa co ja ci zrobiłem...- wyszeptałem resztkami sił. Ból brzuch był ogromny.
- W ramach rywalizacji zabierasz mi jeszcze Zelo ?!- krzyknął i pchnął mnie ponownie o ścianę.
- Bang cholera wyluzuj !- Tao i Kai odciągnęli ode mnie wściekłego chłopaka.
- Idźcie już stąd... - powiedział Kris i wskazał chłopakom drzwi.
- Bardzo chętnie...- Bang złapał mnie za włosy i popatrzył w oczy. - A my wrócimy jeszcze do tej rozmowy...
- Jak widzisz Zelo woli mnie...
- To się jeszcze okaże... 
- Będę o niego walczył... Tobie zależy tylko na jego dupie.
- A jeśli nawet to co...
- Jesteś żałosnym dupkiem...- poznałem ten głos.. był to Zelo, który podszedł do mnie niepewnym krokiem i mnie przytulił.
- Zelo odsuń się od niego.
- Nie Bang...ciągle muszę ciebie słuchać. Mam już tego dość...kocham ChanYeola i chcę z nim być i nie obchodzi mnie twoje zdanie w tej sprawie..
- Skoro tak to żegnam..
- To znaczy ?
- Wylatujesz z zespołu.. 
- Wybacz Bang, ale to nie ty o tym decydujesz...
Lider patrzył raz na mnie raz na Zelo. W końcu parsknął śmiechem i wyszedł z wytwórni wraz z chłopakami.
- To...to co mówiłeś przy Bangu to prawda ?
- No tak... zakochałem się w tobie dawno temu, ale bałem się cokolwiek zrobić w tym kierunku...
Uśmiechnąłem się i delikatnie pocałowałem chłopaka. Spodobała mi się jego dojrzała postawa i to,że umiał sprzeciwić się swojemu Hyungowi, nawet kosztem tego,że utracił swoją pozycje w zespole.


~Koniec.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------




------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kolejny oneshot z udziałem Baekho i Taeila :) 

3 komentarze:

  1. Jakie to słodkie <3
    awwww <3
    jeszcze moi ukochani biasi <3
    i Gukkie taki zaborczy ;>

    No to teraz czekam na Baekho i Taeila!
    buziaki i do następnnego!;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Akcja jak zawsze świetna ♥
    I bardzo spodobał mi się wątek z paringami w EXO. Mogłabym prosić o XiuLaya? Uwielbiam ich ♥

    loff ;* ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. wchodzę po kilku dniach i jestem mile zaskoczona!
    naprawe to było to czego potrzebowałąm!

    Naprawde świetnie piszesz!
    może coś Tao-Key? <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń