5 maja 2015

...

Hej mordki,
po pierwsze bardzo chcę Wam podziękować za taki odzew w poprzedniej notce:) 
Po drugie... Zbieram zamówienia na paringi. Przepraszam,że nic teraz nie piszę, ale staram się wpaść na jakiś naprawdę fajny pomysł. Już jakiś koncept mam, tylko teraz potrzebuję postaci podobnej do Daeil'a z 24k. Chodzi o postać mroczną, tajemniczą i nieco straszną. 
Czekam na propozycje :)


ZAMKNIĘTE! :D
Większość z Was chce HanJoo więc zacznę od nich. Póki co nie zbieram zamówień. Postaram się zrealizować wszystkie, które dzisiaj dostałam. 

16 komentarzy:

  1. Każde opowiadanie w twoim wykonaniu jest świetne :-) wiec chciałabym zobaczyć w twoim wykonaniu:
    Suga×Jin
    Suga×J-Hope
    Hasnol×Bjoo
    Jo Twince
    Nie nalegam, ale fajnieby było gdyby te paringi sie pojawiły :-). Kocham jak piszesz. <3 Życze weny *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi możesz napisać cokolwiek z Jonghyunem z SHINee, lub JB z GOT7.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę cię kochać jeśli napiszesz coś z BaekYeolem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Może Hunhan? ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm.... Chciałaym zobaczyć Taoris, Hunbaek, Kaisoo, Baekyeol

    OdpowiedzUsuń
  6. Może JongKey, SuChen, DaeJae, HanJoo?

    OdpowiedzUsuń
  7. Moze Suga i Jin albo Hanjoo, o albo Markson :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Hanjoo i Marksonem.
      btw, Leo jest trochę tajemniczy.

      Usuń
  8. Ja jestem za czymś z BTS, chociaż w sumie i tak kocham wszystko co piszesz ;" )) /Lee

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie poczytałabym coś z innego lub jakiegoś mało znanego zespołu. Albo z takim, który znasz ale jeszcze z nim nie pisałaś lub z którym już coś naskrobałaś, ale taki nietypowy jak np. Suho x Kris, GD x Taemin albo Rap Monster x E.co. Lubię jak ludzie eksperymentują, a nie poszą w kółko o tym samym paringu.

    OdpowiedzUsuń
  10. HunHan i BaekYeol

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi ostatnio wpadł Bang x Suga.... Albo Rap Monster x Zelo... wae? nie mam pojęcia :D

    OdpowiedzUsuń