15 maja 2014

KRIS ODCHODZI Z EXO



    Cześć miśki !

 Dzisiaj rano dowiedziałam się ze strony SM, że Kris chce odejść z EXO. Ponoć pozwał wytwórnię do sądu, a jego prawnikiem będzie człowiek, który reprezentował kilka lat temu Hangenga ( Super Junior ). Nie mam pojęcia co jest powodem tak ostrego posunięcia, ale mam nadzieję, że nasz kochany lider zmieni jeszcze zdanie. Nie chcę żeby zostawiał Tao, który nie widzi poza nim świata. Poza tym boję się o przyszłość EXO-M. Może być tak, że na jego miejsce wskoczy jakiś chłopaczek albo EXO-M się rozpadnie...

Nie chcę wzniecać żadnych plotek itd. Piszę tylko o tym, co przeczytałam na facebook'u, insta i twiterze.


WE ARE ONE !!! 








We love you Oppa ! 


11 komentarzy:

  1. Omo. Tez o tym slyszalam ;-; Szczerze mam nadzieje, ze Kris zmieni zdanie albo moze SM mogloby sie ogarnac bo to juz nie pierwszy raz. Serio jestem ciekawa co oni im tak robia a jednoczesnie balabym sie poznac prawde ;-; Wole nie myslec co sie stanie z EXO M i co zrobia jego psychofanki. Nie chce nikogo innego. EXO to EXO a nie EXO bez lidera z ewentualnym czlonkiem zastepczym ;-; Mam nadzieje ze wszystko dobrze sie ulozy... Taa nadzieja;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę przeczytać co SM zrobiło z DBSK, dowiesz się jak traktują artystów ;/ Szczerze nienawidzę tej wytwórni. ugh! ;/

      Usuń
    2. A co było w 2009r. z Hangengiem ? Też go gnoili i mieszali z błotem i musiał odejść... SM to porażka ;/

      Usuń
    3. Tak wiem, słyszałam, nawet nie tylko o nich... Dlatego napisałam, że to już nie pierwszy raz. Jak dla mnie to wszyscy (zespoły, soliści, itd.), którzy są w SM powinni odejść, niestety zdaję sobie sprawę, że to troszkę nierealne ;-; mimo wszystko nie mogę patrzeć i myśleć jakie tortury oni tam przechodzą. Z każdym dniem coraz bardziej nienawidzę tej wytwórni. ;-;

      Usuń
  2. Cały komentarz YooMin odzwierciedla to, co miałam na myśli. Nie będę się powtarzała, bo napisała wszystko to, co chciałam powiedzieć. Po prostu poprę jej komentarz i dodam, że nie mogę w to uwierzyć i przestać płakać. Mam nadzieję, że Kris jednak zostanie. ;___;

    - Mei.

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam, wszystkich którzy to przeczytają : NIE WIERCZIE W NIC, CO ZOBACZYCIE NA TWEETERZE LUB INSTAGRAMIE , w ŻADNE wpisy członków EXO, ponieważ, to wszystko będzie nieprawda. bardzo kocham EXO, wiec jedyne co robię to tylko czekam na rozwinięcie się sytuacji, nie czytam żądnych poltek, oraz nie przejmuję się wirtualnym zachowaniem exo-m i exo-k , gdyż oni ściśle podlegają SM. chłopaki na pewno nie zostawliby Krisa w takim momencie, wiec nawet jak nagle przestali go obserwować, to tylko dlatego, że wytwórnia przejęła kontrolę nad ich telefonami, naprawdę, są do tego zdolni. WE BELIVE IN EXO, LOVE KRIS. Exo bez Krisa, to jak planeta bez galaktyki (*)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie... błagam, nie... Kris to jeden z moich ulubionych członków EXO, on nie może odejść... Świat się zawali, przecież on jest liderem... To dla mnie bardzo trudne, ponieważ to pierwszy raz, kiedy "na żywo" przeżywam odejście kogoś z zespołu... Taoris nie może się skończyć tak jak skończył się HanChul i YunJae... ale to nie tylko o to chodzi... Kocham go, proszę, zostań z nami, YiFannie-oppa!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę mnie to śmieszy... Jeszcze do końca nic nie wiadomo, a wy już wzbudzacie sensację. Są różne stwierdzenia na ten temat. Jedni piszą, że on chce odejść, drudzy, że to po prostu naciągana "sensacja" z SM. , a jeszcze inni, że Kris chce po prostu zmienić kontrakt. Tak na prawdę, wszystkiego się dowiemy za kilka dni. :) Jestem pewna, że Kris nie odejdzie z EXO, jeżeli faktycznie tak bardzo źle go tam traktują, to dlaczego obudziłby się dopiero teraz, a nie wcześniej? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kris odchodzi z EXO ponieważ ma poważne problemy z sercem. Pamiętam jak kiedyś była taka sytuacja,że wylądował w szpitalu i jego przyjaciel napisał chyba na tt, że życzy mu szybkiego powrotu do zdrowia i że wszystko będzie dobrze. Ponoć strasznie wymiotuje,bolą go plecy itd. a SM się tym w ogóle nie przejmuje...ba...Kris jeszcze dostał zjebkę za to,że wymiotował. Jeśli problemy zdrowotne spowodowały to,że odchodzi to w sumie dobrze...wróci do Chin, zacznie się leczyć, a jakby został w zespole to SM by go wymęczyło na śmierć...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż, tak to prawda, że Kris ma poważne problemy zdrowotne. Wielu idoli k-popowych wypowiadało się na temat jego abstynencji. Nawet Tao i Suho (jak i całą reszta EXO) w wywiadzie twierdzą, że Wu Fan zrobił źle i taka jest też rzeczywistość. Nie należy go bronić ani usprawiedliwiać złym stanem zdrowia, ponieważ jest/był liderem zespołu, któremu powinien ufać, a nie zostawiać, bo ma takie widzimisię, jestem zmęczony, spadam stąd nikogo przedtem nie informując. To bardzo nieodpowiedzialne zachowanie, nie wspominając już o tym, że jest nie fair w stosunku do fanów, innych zespołów, a przede wszystkim EXO. Swoim zachowaniem pokazał kompletny brak szacunku do ludzi, którzy go podziwiali i tych, którzy z nim pracowali.

    Nie będę rzucać cytatami, jednak dla chętnych zostawiam dwa linki, w których jest co nieco wyjaśnione.

    http://www.jpopasia.com/news/suho-and-tao-speak-out-against-kris-lawsuit::16302.html

    http://www.jpopasia.com/news/super-juniors-heechul-calls-exos-kris-disrespectful::16372.html

    P.S. Bardzo lubię Twoje opowiadania. Są naprawdę wyjątkowe i oryginalne :)

    Pozdrawiam

    Nee-chan

    OdpowiedzUsuń
  8. nee-chan
    Moim zdaniem Kris dobrze zrobil bo jesli naprawde chodzi o jego zxrowie to sie. nie dziwie ze odszedl . ja jestem fanka EXO i naprawse rozumiem jego decyzje a chlopaki z EXO GO KOCHAJA I NAPEWNO TEZ GO ROZUMIEJA I WSPIERAJA . I JESLI KTOS JEST PRAWDZIWYM ICH FANEM TO TEZ TO ZROZUMIE .JA MAM NADZIEJE ZE EXO DADZA SOBIE RADE TERAZ WIEZE W NICH BO ICH KOCHAM I ZYCZE KRISOWI SZYBKIEGO POWROTU DO ZDROWIA I POWRORU DO CHLOPAKOW .<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń