4 kwietnia 2014

Kontynuacja Hansol & B-joo



       Po około 10 minutach do pokoju wrócił B-joo z napojami. Gdy zobaczył moje nagie ciało rozwalone na jego łóżku uśmiechnął się i przygryzł wargę.
- Co to ma być ?- usiadł koło mnie i głaskał moje nagi pośladki.
- Niespodzianka.- zachichotałem i pogłaskałem chłopaka po udzie.
- Jeszcze ci mało ?
- Yhym... chcę więcej.
- Nie za wcześnie ?
- Oj przestań nooo.- jęknąłem,co wyraźnie spodobało się B-joo. Usiadł na mnie okrakiem. Czułem na pośladkach jego wielkiego penisa. Ten nachylił się do mnie i zaczął całować mnie po karku i uchu. Mruczałem jak kot i łapałem rękoma białej pościeli chłopaka.
- Dawaj łapkę.- powiedział B-joo i wyciągnął do mnie swoją rękę. Posłusznie mu ją podałem. Ten ściągnął sobie bieliznę i zacisnął moją dłoń na swoim penisie. Uśmiechnąłem się pod nosem i zacząłem mu dogadzać najlepiej jak umiałem. Miałem wyćwiczone ręce także już po chwili członek kochanka był twardy jak kamień.
- Już skarbie.- zabrałem rękę i zacisnąłem ją z powrotem na pościeli.
- Masz lubrykant ?
- Hmm....nie mam...ale będę delikatny, obiecuję.
- Wiem...ufam ci.
Byung uśmiechnął się i pogłaskał mnie po dole pleców.
- Jesteś gotowy ?- zapytał, po czym ujął członka w dłoń i zaczął jeździć jego główką po moim wejściu. Jęknąłem i skinąłem twierdząco głową. Chłopak zaczął wsuwać we mnie swoją męskość ugniatając przy tym moje pośladki. Było to cudowne uczucie. Po raz pierwszy nie czułem przy tym bólu tylko błogą rozkosz. Po chwili czułem w sobie całego penisa skarba.
- Powiedz kiedy będę mógł zacząć.
- Już możesz.- jęknąłem i bardziej się do niego wypiąłem. Chłopak złapał mnie za biodra i zaczął się powoli we mnie ruszać. Złapałem za penisa i zacząłem sobie dogadzać. B-joo dawał mi lekkie klapsy i jęczał przy tym strasznie podniecająco. Czułem jak moje wejście rozchodzi się jeszcze bardziej.
- Czujesz w ogóle, że we mnie jesteś ?- wysapałem i uklękłem łapiąc chłopaka za biodra.
- Yhym... jest idealnie.- wyszeptał, odwrócił do siebie moją głowę i zaczął mnie całować. Całowaliśmy się bardzo zachłannie tak, jakby miał to być ostatni raz kiedy możemy to zrobić. Jedna z jego dłoni głaskała mnie po klacie zahaczając o twarde już sutki, druga natomiast złapała mojego penisa, zacisnęła się na nim i zaczęła mi dogadzać. Po kilku minutach chłopak krzyknął, a ja poczułem rozlewającą się po moim wnętrzu spermę. B-joo głęboko oddychał i patrzył przed siebie podnieconymi oczyma. Usiadł na łóżku i odchylił głowę do tyłu. Ja natomiast klęknąłem między jego nogami i włożyłem jego penisa do ust. Zebrałem lepki, słodki płyn, nachyliłem się do chłopaka i zacząłem go całować. Nasze usta zalepione były spermą, co dawało jeszcze większe podniecenie. Cmoknąłem jego delikatne usta i spojrzałem mu w oczy.
- Co tak szybciutko ?- zapytałem i pogłaskałem jego rozpalony policzek.
- To...to mój pierwszy raz.- wysapał i lekko się uśmiechnął.
- Spisałeś się.- uśmiechnąłem się i położyłem chłopaka na łóżku. Następnie przykryłem go kołdrą i pocałowałem w czoło. - Prześpij się, później porozmawiamy.
- Yhym...- chłopak wymruczał jeszcze kilka słów, po czym zasnął. Jak aniołek. Był niesamowicie uroczy i słodki. Czułem,że jest to osoba, z którą chcę spędzić całe życie.


~Koniec.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------






8 komentarzy:

  1. Czekam na następne :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Cię za to ♥ takie słodkie pokochalam hanjoo dzieki twoim opo i teraz nie mogę się od nich uwolnić. Czekam na inne ficki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Awwww. Uroczy są ♥♥
    Świetne jak zawsze.
    Czekam z niecierpliwością na następne ^^

    loff ♥♥♥ ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. uuuu ♥
    zdecydowanie przekonałąś mnie do HanJoo <3

    no to teraz czekam na kolejne!
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. fahskalgafafajsgdhaksjshkalavdna czekam na dalsze *___*

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko super fajnie... ale kiedy ktoś umrze? ten motyw cierpienia, żalu, smutku podobał mi się w Twoich początkowych ff. teraz robi się słodko-pierdząco. Liczę na nieco rozlewu krwi, jakieś mocne dramaty! mam nadzieję, ze nie rpzesłodziłąś się do końca i potrafisz napisac jeszcze coś z pazurem ;)

    pozdrawiam, anonimowa fanka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz nie mam zbytnio czasu na pisanie, może uda mi się coś naskrobać w piątek lub sobotę. Przez ten tydzień postaram się wymyślić coś naprawdę fajnego...takiego żeby każdy był zadowolony :)
      buziaki ;*

      Usuń
  7. Jakoś za specjalnie, że tak powiem "nie jaram się" Topp Dogg, ale ten pairing jest taki cudowny *-* Zdecydowanie mnie do nich przekonałaś. Dziękuje za to! ;) <3

    OdpowiedzUsuń