23 kwietnia 2014

GOT7

Hej kochani ;*

    Nie wiem kiedy znajdę czas na napisanie kolejnego opowiadania, ponieważ matura zbliża się coraz większymi krokami :D Ale mam w związku z tym dla Was propozycję. Co powiecie na oneshot'a z udziałem chłopaków z GOT7 ? Osobiście niedawno odkryłam ten zespół i jestem nim po prostu zachwycona. Chłopaki są niesamowici.








Mark













 BamBam


















Jackson

















JB
















YongJae
















JR.
















YugYeom
















8 komentarzy:

  1. ooo GOT7^^
    lubię ich
    chcemy oneshota! :D

    loff♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. o z got7 to ja z chęcią poczytam ;D
    a z JR to szczególnie D:D:D:D:D:D:D:D:D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, ja chcę orgię xDDD Szczególnie z BamBam'em, jest słodziutki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyno.. Kocham cie, wiesz? Byloby super gdybys cos z nimi napisala...
    A jesli moge to jeszcze proszeee napisz cos z V i Jinem z BTS. I z gory dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, napiszę coś z GOT7 i później z V i Jinem. Może napiszę coś jutro,ale nic nie obiecuję, bo za tydzień mam maturę i się muszę uczyć ;_;
      Buziaki ;*

      Usuń
    2. Super, dziekuje ci bardzo ^^ i zycze powodzenia w maturze. Szczescia i weny kochana < 3

      Usuń
  5. TAAAAAAAAAK :* Marksona ^#^ Hwaiting

    OdpowiedzUsuń
  6. Bambam i Jackson!<3

    OdpowiedzUsuń