13 czerwca 2014

Favourite k-pop bands

Hej kochani ;*
Dzisiaj chciałam powiedzieć trochę o swoich ulubionych k-pop'owych zespołach. Mam ich baaardzo dużo i ciężko mi powiedzieć,który lubię najbardziej, ale postaram się to streścić i przedstawić Wam w jak najlepszy sposób :)

1. EXO
Jestem z nimi od debiutu i kocham ich ponad wszystko i wszystkich. Śledzę ich na każdym kroku i znam wszystkie piosenki na pamięć, mimo że zapamiętanie chińskich wersji nie należało do najłatwiejszych. W EXO biasuję...właśnie...mam dużo biasów jak na jeden zespół. Jednak na pierwszym miejscu stoi Luhan, następnie Kai, Sehun, Chanyeol i Baekhyun.



2. Topp Dogg
Podobnie jak w przypadku EXO śledzę ich od samego debiutu. Wiem o nich wszystko, przeglądam twittera tysiąc razy dziennie, by nie przeoczyć jakiejś informacji o chłopakach. Ulubionym paringiem jest oczywiście HanJoo (Hansol i B-joo), a biasami są wspominany wcześniej B-joo i Kidoh.


3. VIXX
Ahh VIXX'y...kto ich nie kocha :D Z VIXX'ami jestem całym serduchem dopiero od początku tego roku i szczerze żałuję,że nie poznałam ich wcześniej. Z początku ich piosenki nie podchodziły pod mój gust, jednak z czasem pościągałam ich albumy i zakochałam się w nich na zabój. Uwielbiam oglądać VIXX tv, bo dzięki temu lepiej poznaję chłopaków,a dodatkowo bardzo poprawia mi to mój często smutny humor.Szczerze mówiąc dużo czasu zajęło mi znalezienie biasa w tym zespole, jednak ostatecznie padło na Hyuka i Raviego.

                                       

4. Super Junior
Eh, kto pamięta o naszych kochanych staruszkach z SuJu ? To dzięki nim poznałam k-pop,a moją pierwszą piosenką było "Sorry Sorry". Moja cała ściana nad łóżkiem zapełniona jest ich zdjęciami i tak naprawdę bardzo dużo im zawdzięczam. Dzięki nim 1 klasa liceum była czymś przyjemnym i tak naprawdę to oni podtrzymywali mnie wtedy przy życiu. Moim najukochańszym biasem jest Siwon,z którym mam mentalnie piękny dom i gromadkę dzieci. 

                                        

5. B1A4
W porównaniu z wymienionymi wcześniej zespołami chłopaki z B1A4 tworzą muzykę dość skoczną, wesołą, a ich teledyski są przepełnione słodyczą i pstrokatymi kolorami. Jednak mają w sobie coś, co mnie urzekło i zachęciło do ich słuchania. Moimi biasami są ShinWoo (CNU) i Jinyoung. 

                                      


6. GOT7
Poznałam ich niedawno i oszalałam na ich punkcie. Muzyka, którą tworzą jest niesamowita i świetnie wpada w ucho. Wszyscy są tak cudowni,że ciężko wybrać w tym zespole biasa, jednak u mnie ten zaszczyt dopadł Marka ;)

                                       





Poza wymienionymi wcześniej zespołami lubię jeszcze BTS, B.A.P, Cn Blue, B2ST, BTOB i wiele wiele więcej. Jednak w tej notce przedstawiłam najmocniejszą 6 w mojej k-pop'owej hierarchii. 
A Wy jakie zespoły lubicie najbardziej ? :)



4 komentarze:

  1. Staruszki z SuJu, oj tak <3 Ja mam w sumie podobną listę do twojej. Ale najbardziej kocham SHINee (nie jestem z nimi od debiutu tak jak ty z EXO, ale to oni wprowadzili mnie w świat k-pop'u, stamtąd pochodzi mój ultimate bias -którego BTW trudno mi było wybrać-, po prostu ich kocham :D ). Na drugim miejscu są EXO, na trzecim są B.A.P, a później... nie wiem. Kocham też BTS, CNBlue, MBLAQ, U-KISS, GOT7, BIGBANG, Boys Republic... Oh, dużo tego jest, zrobiłam sobie listę, na której mam 46 artystów, których znam (zespołów i solistów), oczywiście koreańskich. Kocham ich wszystkich <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, zapomniałam o TVXQ! (ale jeszcze wtedy, kiedy JYJ też było z nimi...). Skoro już napisałam drugi komentarz to wymienię bias'ów: SHINee - TaeMin (który jest moim ultimate), EXO - LuHan (to ogólnie i z chińskiej podgrupy, z koreańskiej to BaekHyun), B.A.P - Zelo, BTS - JungKook, CNBlue - YongHwa, MBLAQ - Mir, U-KISS - Eli (chociaż rywalizuje z Kevin'em i KiSeop'em, ale Kevin i KiSeop to jedność, więc z VinSeop'em xD), GOT7 - BamBam, BIGBANG - G-Dragon, Boys Republic - SuWoong (są mało znani, trochę rozsławiła ich piosenka "Video Game", ale ja kocham "You Are Special To Me" :D). Mam nadzieję, że tym razem o niczym nie zapomniałam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poza GOT7 mamy tych samych biasów O_o hahah <3

      Usuń
  3. Fff... Z TVXQ (tego starego i tego z teraz) najbardziej lubię YunHo...

    OdpowiedzUsuń