6 października 2019

Małe ogłoszenie

Cześć skarby!
Bardzo się cieszę z tak dużego odzewu z Waszej strony, pod moim ostatnim wpisem! Chciałam Was przeprosić za to, że nie dodałam jeszcze kolejnej części, ale jestem już starą babą i mam całą masę obowiązków, których sobie jedynie jeszcze dokładam, przez co mam coraz mniej czasu na pisanie. Mimo to nadal chcę to robić, ale chcę Wam powiedzieć, że kolejne części mogą pojawiać się bardzo rzadko. Teraz nie dość, że zaczęłam studia, to jeszcze robię staż, prowadzę SKZ PL, działam w redakcji, chodzę na siłownię i planuję kolejne wyjazdy.
Jestem już w trakcie pisania kolejnej części, ale ciężko mi powiedzieć, kiedy ją dodam. Mam nadzieję, że nie jesteście źli.:(

Buziaki~

4 komentarze:

  1. na twoje opowiadania mogę czekać całą wieczność;) rozumiemy, że każdy ma swoje życie, nie martw się, poczekamy ile będzie trzeba... poza tym to dobry moment żeby odświeżyć pamięć i wrócić do twoich starych prac które tak uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ze dałaś to ogłoszenie, bo już się bałam ze nas zostawiłaś :(

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia z życiu prywatnym kochana ❤️ nie mogę się doczekać kolejnej części❤️ jak już skończysz pisać skz to czy mogłabym prosić coś z day6? najlepiej z young k... albo jeśli znasz to z ateez;)

    OdpowiedzUsuń