28 września 2019

Paring!

Cześć skarby!
Witam Was po dłuższej przerwie! Z ogromnym bólem serca wróciłam wczoraj z Korei, ale niestety co piękne szybko się kończy. :( W międzyczasie napisałam natomiast 2 artykuły o pobycie w Korei, które możecie znaleźć poniżej:

K-Star Road
Zawód 'masterka'

Zwiedziłam Koreę wzdłuż i wszerz, poznałam masę ludzi, zobaczyłam jak żyją, zapoznałam się z dziennikarzami stacji Arirang oraz KBS, spotkałam na lotnisku Stray Kids oraz samego JYP, zebrałam większość interesujących mnie materiałów do mojej książki i cóż... teraz tylko działać i czekać na kolejny wyjazd do tego pięknego kraju.:)

Przed wylotem dostałam jednak prośbę o napisanie kolejnego ficzka ze Stray Kids właśnie w roli głównej. Co o tym myślicie? Macie ochotę na konkretny paring?

Buziaki~


3 komentarze:

  1. Hmmm to skoro Stray Kids to może Lee Know x Changbin?
    I cieszę się, że jesteś zadowolona z wyjazdu oby takich więcej

    OdpowiedzUsuń
  2. Cięszę się że wyjazd się udał ♡
    Paring hmmm. Woojin i Bang Chan ?

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaa... Mam nadzieję, że uda Ci się pojechać tam jeszcze raz!!
    I cały czas czekam na Changjinki haha

    OdpowiedzUsuń