3 września 2014

Wypadek Ladies' Code !



Witajcie kochani..

Niestety nie mam dzisiaj dla Was dobrych wiadomości. Dziś o 1:20 w nocy koreańskiego czasu Ladies' Code miały wypadek samochodowy. Van, którym jechały dziewczyny wraz z menagerem i stylistami uderzył w ściankę wyciszającą, stojącą wzdłuż drogi do Incheon. 
EunB i menager pełniący rolę kierowcy niestety nie przeżyli...
Sojung i Rise są ponoć w bardzo ciężkim stanie i są cały czas operowane. Ashley, Zuny i stylistom poza kilkoma zadrapaniami nic nie jest....

Nie wiem co mam o tym myśleć...jak to piszę łzy cisnął mi się do oczu. Mimo że nie słuchałam Ladies' Code jest mi bardzo przykro. Jedyne co chcę powiedzieć fanom, to żeby się nie poddawali i dzielnie wspierali dziewczyny,bo teraz potrzebują Waszego wsparcia najbardziej. Mam nadzieję,że Sojung i Rise szybko do siebie wrócą...
Nie wiem co mam napisać o EunB....dziewczyna miała dopiero 21 lat i już odeszła...Wiemy chociaż,że w swoim krótkim życiu zdążyła spełnić marzenia...Bardzo współczuję jej rodzinie, przyjaciołom i fanom. Bądźcie silni i nie poddawajcie się !

Jak widzicie nikt do cholery nie zna ani dnia ani godziny...nie wiemy kiedy odejdziemy z tego chorego świata...Dlatego nie marnujcie czasu kochani....róbcie co kochacie, spełniajcie marzenia i doceniajcie życie póki je jeszcze macie...

Trzymajcie się.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dzisiaj ( 07.09.2014 ) zmarła w szpitalu Rise...

3 komentarze:

  1. Ja również nie słucham Ladies' Code, ale to co właśnie przeczytałam jest najgorszą rzeczą jakiej się dowiedziałam w ostatnim czasie. Nawet nie potrafię powiedzieć jak bardzo współczuję fanom i ich bliskim. Nadal nie mogę w to uwierzyć... chce mi się płakać ;-; życzę wszystkim aby się trzymali jakoś z tą wiadomością. W takich chwilach wszystkie fandomy powinny się wspierać. Fighting! :'(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy wczoraj przeczytałam o tym na Kpop Live Polska cały dzień jak na złość w głowie siedziała mi ich ostatnia piosenka "Kiss Kiss", którą jeszcze tydzień temu beztrosko słuchałam na Music Bank'u...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dokładnie to samo...w piątek oglądałam ich comeback,a wczoraj po przeczytaniu tego od razu do głowy mi wpadła ich piosenka...

      Usuń